PUBG GÜNCELLEME VE YENİ RANK SİSTEMİ

4 min


Güncelleme #22 şu anda test sunucularındadır. Eğer sorunsuz bir şekilde ilerlerse Ekim başlarında canlı sunuculara gelmesini planlıyoruz.

 

 

 

Derece Sistemi, Lider Tablosu ve Bölge Yenilemesi

 

Sunucu / Bölge artık oyuncunun lokal bölgesine göre otomatik olarak ayarlanacak.

Eğer başka bir bölgeden biri ile takım oluşturduysanız, eşleştirme otomatik olarak oynanabilecek en iyi bölgeyi ayarlayacak.

 

 

Derece Sistemi eklendi

Toplamda 8 derece var

Toplanan Derece Puanına göre bir derece belirlenecek

İlk derecenizi belirlemek için 10 maç oynamalısınız

Derece yükselişi ve düşüşü yukarıdaki çizelgedeki gibi toplam derece puanına göre ayarlanacak

 

 

İstatistik Sayfasının Yenilenmesi

Kariyer ve Lider Tablosu sayfalarının arayüzü geliştirildi.

Kariyer

Derece, KDA, ort. hasar vs. daha açık gösterilecek şekilde arayüz geliştirildi.

Lider Tablosu

100 dereceye kadar gösterecek

 

 

Harita Seçimi

 

Harita Seçimi bir kez daha geri geldi, artık hangi haritalarda oynamak istediğinizi seçebilirsiniz

Hızlı Katıl’ı seçebilir veya haritaları teker teker seçebilirsiniz

Hızlı Katıl fonksiyonu sizi haritadan bağımsız olarak müsait olan ilk oyuna sokacaktır

 

 

Kozmetik Yükseltme Sistemi

 

Eşyalarınızı daha yüksek nadirliğe Yükseltebileceğinizi bir Kozmetik Yükseltme Sistemi eklendi

Aynı nadirlikteki birçok eşyayı ve BP’yi bir sonraki nadirlikteki bir kozmetik eşyaya Yükseltebilirsiniz

Yükseltme işleri 10 eşya gerektirir ve Yükseltebileceğiniz en yüksek nadirlik test aşamasında nadir (mavi) olacaktır. Sistemin dengesinden emin olduktan sonra sistemi daha da açmayı düşünüyoruz. Bu sistemde gereksinim olan BP miktarının değişebileceğini unutmayın.

Geren BP Yükseltilen eşyaların nadirliğine bağlıdır. Tüm gerekli eşyalar olmadan Yükseltme işlemini başlatamazsınız.

 

Arayüz

 

İyileştirme eşyaları ve fırlatılabilir eşyalara hızlı erişim için bir Teker Menü eklendi.

Aşağıdakiler her fonksiyon için varsayılan tuşlardır:

G / F1: Fırlatılabilirler

~ / F2: İyileştirme / Enerji Eşyaları

F4: Emote

Emote etkinleştirme tuşu ` tuşundan F4 tuşu olarak değiştirildi.

Teker Menü’yü sağ tık ile kapatabilirsiniz.

 

 

Ölüm Akışında sizi veya takım arkadaşlarınızı yere yıkan / öldüren oyuncuların isimlerini gizleme seçeneği eklendi.

Ağ İstatistiği fonksiyonuna alarm ikonları eklendi

Üç yeni ikon Yüksek Gecikme, Gecikme Sapması, Paket Kaybı

Yüksek Gecikme: Eğer ping/gecikmeniz çok yükseğe çıkıyorsa sizi uyarır

Gecikme Sapması: Eğer gecikme sapma değişiminiz çok yüksekse sizi uyarır

Paket Kaybı: eğer paket kaybı yüzdeniz çok yüksekse sizi uyarır

Takım arkadaşının çıkış yaptı / bağlantısı koptu durumunu kontrol etmek için bir ikon eklendi.

Lobi ve oyun içi oyuncu sırası artık tutarlı, böylece oyuncuların lobiye bağlı olarak sabit numara ve renkleri olacak.

Azami Mini Harita yakınlaştırmasının yönetimi için bir ayar eklendi.

Otomatik şarjör değiştirme seçeneği eklendi

Açıldığında, şarjörünüz boşken ateş etmeye çalıştığınızda şarjör değiştireceksiniz.

Varsayılan olarak bu seçenek “Kapalı” olarak ayarlanmıştır ama Oynanış menüsünden değiştirebilirsiniz.

 

 

Performans

 

Karakter materyallerinin yaratılması optimize edilerek istemci performansı geliştirildi.

 

 

Özel Maç

 

Oturum bekleme odasındaki katılanların hesaplanması geliştirildi

İZLEYİCİ veya ATANMAMIŞ durumdaki oyuncular, oynayabilir katılımcılar olarak sayılmayacaklar

 

 

Hata Düzeltimleri

 

Oyuncuların bazen duvarın yanında çapraz olarak hareket ederken merdivenleri çok daha hızlı tırmanabileceğine yol açan bir hata düzeltildi.

Yere yıkılmış oyuncuların karakter modelinin bazen duvarlardan geçmesine yol açan bir hata düzeltildi.

Karakterlerin su altındayken kayalara yakın hareket ederken silah tutabilmesine yol açan bir hata düzeltildi.

Karakterlerin aynı anda eline silah alıp ayağa kalktıklarında, ayağa kalkarken kayıyor gibi görünmelerine neden olan bir hata düzeltildi.

Oyuncuların kalkarken veya belli bir yükseklikten düşmeden önce yere yatmaları anında kayıyor gibi görünmelerine neden olan bir hata düzeltildi.

Belirli bir yükseklikten çıkmadan önce bir oyuncunun ayağa kalkarken ya da hareket ederken kaydığı görüldü.

Sersemletme Bombası ve Molotof sersemletme ve yanma animasyonlarının sürekli kalkıp oturarak, yatarak veya silah takıp çıkararak iptal edilmesine yol açan bir hata düzeltildi.

İzleyicinin gözünden bazen arayüzün kaybolmasına neden olan bir hata düzeltildi.

Bir silahı eline aldıktan hemen sonra yakın bakışın düzgün çalışmamasına yol açan bir hata düzeltildi.

Oyuncuların bazen Motosikletten başka bir oyuncu bindiğinde çarpma hasarı almalarına yol açan bir hata düzeltildi.

Ekran sola veya sağa 180 dereceden fazla döndürüldüğünde karakterin ayakları sabit olmasına rağmen dönmesine yol açan bir hata düzeltildi.

Karakterin duvar yanında yürürken bazen dürbünden bakıyormuş gibi hareket etmesine yol açan bir hata düzeltildi.

Karakterlerin belli yüksekliklerde olduklarında diğer karakterlerin üstünden atlayabilmelerine yol açan bir hata düzeltildi.

Oyuncunun motosikletten inerken bazen bir binanın tabanıyla kesişmesine yol açan bir hata düzeltildi.

Bir oyuncunun tekrarı sürekli izleyerek birçok kere bildirilebilmesine yol açan bir hata düzeltildi.

Bazen sunucu tekrarından çıkıldığında lobide karakterin sağlık çubuklarının görünmesine yol açan bir hata düzeltildi.

Bazen bir karakter buggy’nin tekerleklerine yaklaştığında animasyonunun yukarı doğru yükselmesine yol açan bir hata düzeltildi.

Bazen bir karakter bir aracın yanında eğildiğinde veya ayağa kalktığında animasyonunun yukarı doğru yükselmesine yol açan bir hata düzeltildi.


Beğendin mi? Arkadaşlarınla paylaş!

AvoKaDO

0 Yorum

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir