PUBG 2 AĞUSTOS YAMA NOTLARI


Oynanış

 

Mermi Delme sistemi artık kollarda ve ellerde geçerli olacak.

Bir mermi bir karakterin koluna / eline çarparsa, aynı balistik yolu takip ederek delecek. Sonucu arkasında bir vücut parçası olup olmamasına göre değişecek.

Bir mermi bir kola / ele çarparsa ve arkasında değerli bir vücut parçası varsa; daha büyük olan hasar geçerli olacak.

Örneğin, bir oyuncunun kolu / eli kafasının önündeyse ve mermi alırsa, kafa atışı hasarı geçerli olacak. Bu delme sistemi sadece kafa, göğüs ve bel için çalışıyor.

Bir mermi kol / el delerse ama arkasında başka bir vücut parçası yoksa, sadece kol / el hasarı uygulanacak.

Kol / El Delme Pompalı Tüfekleri için çalışmayacak.

Mermi Delme bacaklarda çalışmayacak.

Depar tuşuna basılıyken araçtan çıkıldığında artık depar tuşu aktif olacak. Böylece tuşu bırakıp tekrar basmanıza gerek kalmayacak.

Bir oyuncu hala hayattayken oyundan düştüğünde, diğer tüm takım arkadaşları öldüğünde oyun sonu ekranını göremiyordu. Şimdi oyuncular oyun sonu ekranını düşmüş bir oyuncu varsa bile görebilecekler.

Eğer düşmüş oyuncu oyuna tekrar bağlanır ve oyunu daha iyi bir derece ile bitirirse, ek ödüller tüm takım arkadaşlarına verilecektir.

Suistimal edilmemesi için takım arkadaşları tüm oyuncular (düşmüş olan dahil) ölene kadar Ölüm Kamerasını göremeyecek.

FPP perspektifinden bakıldığında QBZ’nin yeri daha doğal olacak şekilde ayarlandı.

Motosiklete binerken sürücü koltuğu boşsa, oraya oturmak çok daha kolay olacak.

 

 

Görüşürüz PGI 2018!

 

Yükleme ekranı, lobi teması ve lobi müziği normal haline döndürüldü.

Oyun içi PGI afişleri ve takım logosu grafitileri kaldırıldı.

 

 

Arayüz

 

Eşyaları gruplar halinde atmak geliştirildi.

Miktar artık bir çubuk yardımıyla ayarlanabilecek.

Alt + Sol Tık ile tüm miktar yere atılacak.

Alt + Sağ Tık ile miktarın yarısı yere atılacak.

Eşyaları değiştirirken eklenti yönetimi geliştirildi.

Çıkarılan veya değiştirilen eklentiler envanterinizde yer yoksa yere düşecek.

Yerden direkt silaha takılıyorsa, çıkan eklenti envanterde yer yoksa yere düşecek.

Uzatılmış Şarjörü Hızlı Çekim Şarjörü ile değiştirildiğinde Uzatılmış Şarjör ve fazla mermi yere düşecek.

Bir eklentiyi sağ tıklayarak çıkarırsanız envanterinizde yer yoksa yere düşecek.

Bir silaha Alt + Sağ Tıklamak o silahın tüm eklentilerini çıkaracak.

Eklentiler envantere gidecek veya envanter dolu ise yere düşecek.

Oyuncular artık takım arkadaşlarının sesini teker teker kapatabilir. (Seçenekler, Takım Yönetimi tabı)

Renk Körlüğü ayarları geliştirildi.

Artık renk körü moduna göre aşağıdakilerin de rengi değişecek:

Dürbün ve nişangah renkleri

Kan

Yardım Paketi dumanı

Haritaya konan işaretlerde artık rakam var, bu nedenle ayırmak için renge ihtiyaç yok.

Artık haritayı açmadan da harita işaretleri koyabilirsiniz.

Alt tuşuna basarken sağ tıklamak nişan alınan yerde haritada bir işaret yaratacak.

Seçenekler menüsünde bunun için kısayol değiştirilebilir.

Ölen takım arkadaşları artık haritada işaret koyabilirler.

Kolay görülebilmesi için artık silah arayüzü silahların slot sayısını da gösterecek.

Ölüm mesajları bölümünde artık yere yıktıklarınızı da göreceksiniz.

Grafik ayarlarına Keskinleştirme seçeneği eklendi.

Artık keskinliği sonradan işleme seçeneklerinden bağımsız olarak değiştirebilirsiniz.

Azami fps limiti koyma seçeneği eklendi.

Azami Lobi FPS: 30 / 60 / Sınırsız

Azami Oyun İçi FPS: Sınırsız + Smooth Kapalı / Sınırsız + Smooth Açık / Görüntü Bazlı / Özel

“Smooth” bir Unreal Motoru özelliğidir.

Sistem Menüsü, dünya haritası veya envanter açıkken artık fare imlecinizi başka bir monitöre geçirebilirsiniz.

Bir oyuncunun takma adı işaretini aşacak olursa, takma adın sadece 10 karakteri görünecek ve sonrası “…” ile kısaltılacak.

 

 

Dünya

 

Erangel ve Miramar’a dinamik hava durumu eklendi.

Erangel: Bulutlu

Miramar: Bulutlu, Gün Batımı

Bulutlu ayarı dinamik hava durumunu kapsar (yağmur, sis vs).

Erangel’in bazı yönleri geliştirildi.

Erangel’in bazı bölgelerine küçük ev grupları eklendi.

Nehrin yanına daha taktiksel araziler eklendi.

Sosnokya Askeri Üssünü çevreleyen açık alana ağaçlar eklendi.

Miramar’ın bazı yönleri geliştirildi.

Araç etkinliğinin artması için daha fazla ara yol eklendi.

Yolların aşırı yokuş bölümleri düşürülerek araç etkinliği geliştirildi.

 

 

İzleyici Modu

 

İzli Mermi fonksiyonu İzleyiciler için eklendi.

Geri Tuşu: Fonksiyonu aç / kapa

Shift + Geri Tuşu: Takım renklerini aç / kapa

Ctrl + Geri Tuşu: İzli Mermi efektini değiştir

Kısayol tuşlarını Ayarlar > Kontrol > İzleyici Modu menüsünden değiştirebilirsiniz.

 

 

Performans

 

Elde tutulmayan silahlar optimize edilerek fps geliştirildi.

Performansı arttırmak için seviye indirmesi geliştirildi.

Araçlardan çıkan duman ve alevler optimize edilerek fps geliştirildi.

Çevresel efektler yaratıldığında fps düşüşüne yol açan bir hata düzeltildi.

Çoğaltma oranı ayarlanarak sunucu performansı geliştirildi.

Önceden, tüm görülebilir karakterler için çoğaltma her karede yenileniyordu. Şimdi çoğaltma oranı oyuncunun uzaklığına bağlı olacak.

Sunucu performansını arttırmak için ağ kodu ayarlandı.

İzlenilen oyuncu ve ateş edilen hareketli hedef arasındaki fark azaltıldı.

Grafik işleme fonksiyonu geliştirilerek işlemci performansı optimize edildi.

Grafik kartı yükünü azaltmak ve performansı arttırmak için grafik kartı kaynakları optimize edildi.

Performansı arttırmak için işleme kaynakları eklentileri optimize edildi.

Performansı arttırmak için sis optimize edildi. Önceden toplam efekt için iki farklı sis efekti kullanılıyordu, onlar birleştirilerek tek efekt haline getirildi.

Kullanılan bellek kaynaklarını azaltmak ve performansı arttırmak için çimen varlıkları optimize edildi.

 

 

Ses

 

FPP modunda araç içinde bulunan oyuncular için araç sesleri azaltıldı.

 

 

Tekrar İzleme

 

Tekrar İzleme sistemi yeni bir sürüme güncellendi ve artık eski dosyalar oynatılamayacak.

Savaş Modu / eSpor Modu maçlarının tekrarlarının kaydedilmemesine yol açan bir hata düzeltildi.

 

 

Hata Düzeltimi

 

Kapıların El Bombası veya Molotof ile yok edilmesinin sonucunda, patlama parçalarının görünmemesine yol açan bir hata düzeltildi.

Bazı serbest düşen karakterlerin varsayılan serbest düşüş animasyonuna kilitli kalmalarına yol açan bir hata düzeltildi.

Tekrar İzleme’de oynatmayı durdurmanın sesleri durdurmamasına yol açan bir hata düzeltildi.

Bir Tava ve Tabanca’nın aynı anda tutulabilmesine yol açan bir hata düzeltildi.

Nefes çubuğunun Katil İzleme, Ölüm Kamerası veya Tekrar İzlemede görülmemesine yol açan bir hata düzeltildi.

FPP modunda oyunu izlemenin karakterlerin yanlış yerlerde olmalarına yol açan bir hata düzeltildi.

Bir oyuncu oyundan düşerse ve düşmüşken tüm takımı öldürülürse, geri bağlandığında Katil İzleme fonksiyonu ile izlediği kişi ile konuşabilmesine yol açan bir hata düzeltildi.

Bir Emote animasyonundayken karakterin eğilebilmesine yol açan bir hata düzeltildi.

İki oyuncunun dar bir alanda hareket ederken sıkışmalarına yol açan bir hata düzeltildi.

İzleyici modunda bildiri mesajı ekranının sadece İngilizce olmasına yol açan bir hata düzeltildi.

Oyuncunun araç patlamasıyla veya intiharla ölmesi durumunda oyuncu isminin Ölüm Kamerasında doğru gösterilmemesine yol açan bir hata düzeltildi.

Uzuv Delme sisteminin doğru uygulanmamasına yol açan bir hata düzeltildi.

HMS kullanırken Kırmızı Lazer Görüş’ünün nişangahının değiştirilmesini engelleyen bir hata düzeltildi.

Fırlatılabilir eşyaların karakterlerin içinden geçebilmelerine neden olan bir hata düzeltildi.


Beğendin mi? Arkadaşlarınla paylaş!

AvoKaDO

0 Yorum

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir